مهدیسامهدیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

روزهای شیرین مهدیسا

خاطره ای از نگرانی مامان

1390/12/2 1:40
نویسنده : مهدیساجون
957 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیسا جون الان چند روزه که عزیز و آقاجون رفتن مکه .

عزیز و آقاجونی دلشون برات خیلی تنگ شده آخه دختر به این شیرینی دل تنگی هم داره من که حتی موقعی که می خوابی دلم برای خنده هات تنگ میشه مامانی خجالت

 روز جمعه رفتیم مهمونی خونه دایی . یک جشن کوچولو بود ولی تو دختر بلا نمی دونم چرا یکم که شلوغ شد غرغر می کردی مامانو اذیت می کردی قهر ابرو مامان هم سرما خورده بود حالم اصلا خوب نبود.

عزیزم اینقدر نازی هر کس تو مهمونی می دیدت میگفت وای چه دختر ناز و بانمکی . از بس که خوردنی مامانم خندهخوشمزه

مهمونها که رفتن برای دختر شکمو پوره سیب زمینی درست کردم تو هم خوشمزه خوشمزه داشتی می خوردی

ولی یکهو پرید تو گلوت رنگت تغییر کرد وای نمی دونی مامان چقدر ترسیدم استرس

الانم که یادم میاد حالم بد میشه سریع برگردوندمت زدم پشتت بلند کردم دیدم هنوز خوب نشدی کلی ترسیدم تند تند اشک هام سرازیر شد نمی دونی مامان چه لحظه های وحشتناکی بود دوباره سعی کردم غذا از گلوت پرید بیرون حالت خوب شد .ولی من تا نیم ساعت اشک هام تند تند میومد گریهگریهگریهیاد اون لحظه میوفتادم و دست خودم نبود تو هم حالت خوب شده بود و داشتی می خندیدی گلم.

مهدیسا جونم تو چه نعمت بزرگی برام هستی . چقدر از باتو بودن بوسیدنت ناز کردنت لذت می برم مامانی . مواظب خودت باش گلم دوست دارم ماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mari
2 اسفند 90 17:17
vayyyyyyyyyy key injori shod???????????????? neshesti gerye kardi?????????
فرناز مامان رادین
3 اسفند 90 23:57
سلام مامانی مهدیسا جون.مرسی که به ما یر می زنید.با خوندن این پست یاد اولین باری افتادک که شیر پرید تو گلوی رادین اون موقع منو بابای رادینم تا یه عالمه بعدش گریه می کردیم و خدا رو شکر می کردیم که مامانم پیشمون بود. خدا خودش حافظ بنده هاشه. شاد باشید
رویا مامان باران
7 اسفند 90 14:31
ماشاالله خیلی خوشگل گل دخترون براش صدقه بدید
مامانی درسا
10 اسفند 90 7:53
عزیزم مهدیسا حان حسابی دل مامانو بردی . مامانی عکس جدید عز دختری بذارین . ممنون
مامان آرینا موفرفری
11 اسفند 90 19:49
سلام عزیزم.وای که چه لحظه ائی رو پشت سر گذاشتید.خدارو شکر همه چیز به خیر گذشت.
مامان سحرناز
11 اسفند 90 23:15
سلام مامانی نبینم گریه کردنتو ماشالله دخترمون از بس خوشکله زود چشم میخوره تند تند براش اسفند دود کن تا دیگه از این اتفاقا نیفته
آتـــریـســـا جـون
19 اسفند 90 19:13
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
ilijoon
1 خرداد 91 8:14