مهدیسامهدیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره

روزهای شیرین مهدیسا

20 ماهگی مهدیسا جون

1392/1/1 22:22
نویسنده : مهدیساجون
877 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیسا خانم امروز 20 ماهش شده که مصادف شده با اولین روز عید .

سال نو رو به همه عزیزان تبریک میگم و آرزوی سالی خوش همراه با شادی نشاط و رسیدن به آرزو هاتون داشته باشید امیدوارم سالی باشه که آخر سال ناراحت از دست دادن عزیزی نباشید ، کمی ناراحتتون کردم با این آرزو

آرزو می کنم سالی سرشار از موفقیت باشه و پیشرفت های خوبی تو زندگی داشته باشید امسال سالی است که قراره دخترم حرف زدن یاد بگیره و با کلماتی که اون رو به دنیا اطرافش ارتباط میده آشنا بشه دخترم عید سال دیگه همین طور نمی مونه کلی پیشرفت میکنه قد میکشه بزرگ میشه کلی کلمه جدید یاد میگیره و می تونه با اطرافیانش صحبت کنه البته مامانی الانم صحبت میکنی ولی سال دیگه کامل تر خوشحالم که امثال کلی پیشرفت میکنی امیدوارم منم بتونم مثل تو ، تو زندگیم پیشرفت کنم و چیزهای زیادی یاد بگیرم کلی تصمیم برای این سال دارم که باید انجام بدم

آرزوی می کنم  سال خوبی در کنار مامان و بابایی و اون هایی که اینقدر تو رو دوست دارند داشته باشی

بووووووووووسماچ تبریک عید برای دختر گل مامان که اینقدر با لباس های جدید عیدش ناز و خوشگل شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رفاقت براي هميشه تعطيل
5 فروردین 92 8:59
دختران با شکست عشقی چه کنند ؟ وقتی در روابط گذشته برای دخترها مشکلاتی پیش آمده باشد، از وارد شدن به یک رابطه جدید بیزار خواهند شد. وقتی بخواهید در چنین شرایط سختی با دختری ایجاد رابطه کنید، به دست آوردن اعتماد او حرف اصلی را می‌زند با سلام من با اين موضوع جديد به روز شدم منتظر حضور پررنگ شما دوست عزيز هستم موفق و پايدار مهدي رفاقت براي هميشه تعطيل فرارسيدن ايام فاطميه رو به همه شما دوستان تسليت عرض ميكنم
مامانی درسا
9 فروردین 92 4:15
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مامانی درسا
12 خرداد 92 3:35
عزیزم خوشحالم دوباره اومدین .....دیر شده اما بیست ماهگی و بیست و یکماهگی و بیست و دوماهگی دختری مبارک