مهدیسامهدیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

روزهای شیرین مهدیسا

احساس مادرانه

1390/10/26 1:50
نویسنده : مهدیساجون
893 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مهدیساجانم که با وجودش عشقی مادرانه برمن بخشید

 

 مهربانم ای خوب 

یاد قلبت باشد 

یک نفر هست که دنیایش را 

همه ی هستی و رویایش را, به شکوفایی احساس تو پیوند زده 
 
و دلش می خواهد, لحظه ها را با تو , به خدا بسپارد 

مهربانم !این بار , یاد قلبت باشد 

یک نفر هست که با تو 

به خداوند جهان نزدیک است 

و به یادت هر صبح , گونه سبز اقاقی ها را 

از ته قلب و دلش می بوسد 

و دعا می کند این بار که تو 

با دلی سبز و پر از آرامش , راهی خانه خورشید شوی 

و پر از عاطفه و عشق و امید 

به شب معجزه و آبی فردا برسی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم -----------♥
14 دی 90 15:24
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم ادرس وبم:http://nanaznanaz.niniweblog.com/
مریم -----------♥
17 دی 90 9:57
مریم -----------♥
17 دی 90 9:58
خیلی قشنگ بودش گلم
مامانی درسا
22 دی 90 17:46
سلام مامان مهدیسا گلی مهدیسای عزیزم خوبه ؟ بب.س این دحملی گلو
مهدیسا1
14 بهمن 90 16:24
سلام مامان مهدیسا من اگر بگم شاید باور نکنید ولی من اولین مهدیسای ایرانم 12 سالمه پدر و مادرم به سختی از ثبت احوال رضایت گرفتن که اسمم مهدیسا باشه برام جالب بود که یک بچه به اسم خودم توی اینترنت پیدا کنم از راه دور مهدیسا جون رو میبوسم امید وارم معنی اسم مهدیسا رو که بدونین [یعنی مانند مهدی یا حضرت مهدی]راستی اسم خواهرم هم مهدیانا است از طرف من نی نی خوشگلتون رو ببوسین بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مهدیسا1
14 بهمن 90 16:27
سلام مامان مهدیسا من اگر بگم شاید باور نکنید ولی من اولین مهدیسای ایرانم 12 سالمه پدر و مادرم به سختی از ثبت احوال رضایت گرفتن که اسمم مهدیسا باشه برام جالب بود که یک بچه به اسم خودم توی اینترنت پیدا کنم از راه دور مهدیسا جون رو میبوسم امید وارم معنی اسم مهدیسا رو که بدونین [یعنی مانند مهدی یا حضرت مهدی]راستی اسم خواهرم هم مهدیانا است از طرف من نی نی خوشگلتون رو ببوسین بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس