مهدیسامهدیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

روزهای شیرین مهدیسا

مهدیسا شیطون شده

1391/2/15 1:40
نویسنده : مهدیساجون
843 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل  مامان ، ناز گلکم خیلی وقته برات چیزی  ننوشتم بووووووس معذرتماچخجالت

ماشاء الله خیلی شیطون شدی  وقت نمی کنم برات مطلب بذارم شایدم تنبلی می کنم ولی عزیزم وقتی خانوم خانوما بیداره من دیگه نمی تونم کار دیگه ای انجام بدم موقع هایی هم که  وقت میشه پشت سیستم می شینم باید پروژه سایت دوست جونی مامان رو انجام بدم باید هر چه زودتر تموم کنم دیگه وقتی ندارم .

سال جدید برات مطلب نذاشتم خیلی دلم برای حرف زدن و نوشتن برات  تنگ شده نمی دونم از کجا شروع کنم کدوم شیرین کاری هات بگم

عید شروع کردی به حرف زدن . اول دَدَ می گفتی باهام تکرار می کردی

١٢ فروردین بودکه  دومین کلمه رو گفتی   ماما بود تو خونه نشسته بودی خوابت می اومد بهانه می گرفتی منو صدا زدی هی می گفتی ماما ، ماما قربونت بشم الهی  وای نمی دونی مامانی اون لحظه چه حس قشنگی بود

مامان شدم دیگه دخترم برای اولین بار گفت مامان وای فقط یک مادر می فهمه اولین باری که بچه دلبندش صداش میکنه مامان چقدر شیرینه .ممنون دختر گلم دوست دارم یک دنیا قلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبماچماچماچماچگریه اشک شوقه عزیزم

هنوز کلی ذوق زدم که اول گفتی مامان ، بچه های دیگه اول بابا  می گند بعد  مامان گفتن یاد می گیرند  قربون دختر نازم که اینقدر مامانش رو دوست داره .

بابا جونی طفلک هنوز منتظر بابا گفتن دختر نازدونشهمژه

هرموقع بابا جونی خواب باشه میری پیشش میخای ناز کنی با دست هات میزنی صورت باباجون دَدَدَدَدَدَدَ میگی دهن بابا جونی رو یک طرف می کشی دماغش رو طرف دیگه موهاشم که نگو دیگه یکم محکم هم ناز می کنی  بابا جون بیچاره هم که به دختر نازنازیش چیزی نمی گه.

ولی جدیداً خیلی به من وابسته شدی پیش هیچ کسی وا نمی ستی تنها پیش من و بابا جونی وا میستی  پیش عزیز جونم وا نمی ستی ولی باید کم کم عادت کنی اینطوری که من هیچ کاری نمی تونم انجام بدم .

مهدیسا خانوم الان یک هفته است که چهار دست و پا میره هر روز که از خواب بیدار می شه شروع به اکتشاف علمی تو همه گوشه گوشه های خونه می کنه مامان همه چیزو از وسط خونه جمع کرده بخاطر فضولی های خانوم

خیلی شیطون شدی باید همش دنبالت باشم که کجا میری ماشاءالله جارو برقی هم هستی کوچکترین چیزی که تو خونه افتاده باشه رو میخوری زودم دهنت رو میبندی بازم نمی کنی که مامان در بیارشقهقههقهقههقهقهه

هر چیزی که برداری برای فضولی کردن از دستت بگیرم شروع می کنی به جیغ کشیدن ولی من به جیغت کاری ندارم فضولی هم تا اندازه ای

راستی مامان یادم رفت بگم شعر بع بعی میگه بع بع رو هم وقتی می خونم بع بعش رو میگی

یک ماهم میشه که نای نای میکنی آهنگ شادی بزارم برات یا بهت بگم نای نای شروع میکنی به چرخوندن موچ یک دستت با ناز کلی هم ذوق میزنی

دست دست هم که الان ٢ ماه میشه یاد گرفتی هر موقع با دست های کوچول موچولوت دست می زنی صدا هم میده تشویقتشویقتشویقهوراهورا

هرجایی هم که مهمونی میریم تا میگم مهدیسا خداحافظی کن شروع می کنی به بای بای کردن

 بای بایبای بایبای بایبای بای

مهمون هم که میاد خونمون وقتی دارند میرند زود میری بغلشون شروع می کنی به بای بای کردن با مامانی ، کجا میری شیطون بلاخندهخندهخنده

هر روز داری چیز های جدید یاد می گیری سعی می کنم بازم برات از شیطنت هات بنویسم

برات عکس های جدید می ذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mari
14 اردیبهشت 91 22:26
وای عزیزم چه جیگر شده وای جیگرشو بخورم چقد شیطونی میکنه فداش بشم
خاله جون
16 اردیبهشت 91 12:41
قربونت بشم خیلی ناناز شدی . هر روز دلم برات تنگ میشه باید بیام ببینمت
مامان آیلین
23 اردیبهشت 91 9:20
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم
ilijoon
1 خرداد 91 8:12