مهدیسامهدیسا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

روزهای شیرین مهدیسا

بدون عنوان

1390/10/7 12:16
نویسنده : مهدیساجون
323 بازدید
اشتراک گذاری

شعر مورد علاقه مهدیسا هر موقع براش شعر آقا خرگوشه میخونیم میخنده

یک روز یه آقا خرگوشه

رسید به یه بچه موشه موشه


موشه دوید تو سوراخ

خرگوشه گفت : آخ


وایسا، وایسا، کارت دارم

 من خرگوش بی آزارم
 
بیا از سوراخت بیرون
 
نمی خوای مهمون
 
یواش موشه اومد بیرون
 

یه نگاهی کرد به مهمون

دید که گوشاش درازه

دهنش بازه، بازه

شاید می خواد بخوردم

یا با خودش ببردم
پس می رم پیش مامانم

آنجا می مونم
مادر موشه عاقل بود

 زنی با هوش و کامل بود
 یه نگاهی کرد به مهمون
 
گفت ای بچه جون!
این خرگوشه
خیلی خوب و مهربونه
 
پس برو پیشش سلام کن
 بیارش خونه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهدیسا
7 دی 90 14:33
سلام مهديسا جون
من و باباي مهديسا خيلي دنبال اسم گشتيم ولي همون اول از اسم مهديسا خوشمون اومد هر اسم ديگه كه بقيه پيشنهاد مي دادند بنظرمون به قشنگي مهديسا نبود
الان دخترم 5 ماهشه مهديساهم مثل اسمش خوشگل شده

خاله ستاره
7 دی 90 15:09
سلام مامان مهدیسا خوشگله من خاله ستاره هستم من لینکتون کردم شما هم اگه مایلید ما رو لینک کنید www.khalehsetareh.com اینم سایت خاله ستاره واسه عضویت و دریافت ایمیل های کودک و معرفی محصولات
مامانی درسا
10 دی 90 2:58
مامانی این دخمله خودش یک خرگوش ناز نازیه . به وب دختری منم بیا خوشحال میشم . دخترمو ببوسین از طرف من .


لوتوس
10 دی 90 9:53
سلام خوبی گوگولی من چطوره چه ناز میخنده وبت مبارک
مامان الینا
12 دی 90 13:52
ووووای عزیزمن بخند تا دنیا بروت بخنده شاد باشید